|
|
|
|
|
|
| |  | |
| SOTER Tréningakadémia Call Center - vállalati tréning | | | | | | Képzés adatai: | képzés helye: | Budapest - VII. | Finanszírozási forma: | önköltséges |
| | | A telefonban, vagy e-mailben hivatkozzon a Menőképzés.hu-ra! | A kapcsolattartó e-mail címében az (at) jel a @ jelet helyettesíti. | | | A képzés általános leírása: | „Elmondom még hangosabban…”
Ezt gondolják nagyon gyakran a call center-munkatársak, ha „problémás” ügyfél van a vonal túloldalán. Ezt gondolják, és még egyszer elmagyarázzák azt, amit már korábban is elmagyaráztak − csak most már sokkal hangosabban…
Nemcsak hangképzés
A Soter Tréningakadémián olyan professzionális call center-munkatársakat képezünk, akik:
- túl azon, hogy fejlett beszédtechnikával rendelkeznek, kifinomult kommunikációs eszközöket alkalmaznak;
- nehéz helyzetekben nem a hangjukat emelik fel (ösztönösen), hanem a problémamegoldó, konfliktuskezelési képességeiket használják;
- jól tűrik a monotóniát;
- jól tudnak koncentrálni és egyben figyelem-megosztani;
- ismerik az információk megszerzésének és továbbításának leghatékonyabb módjait.
Egy tréning − háromszoros elégedettség
A tréning után:
- elégedettebbek lesznek a call center-munkatársak; sikerélményeik motiválttá és „maradandóvá” teszik őket a vállalatnál;
- elégedettebbek − következésképpen hűségesebbek − lesznek az ügyfelek, mert gyorsan és könnyen érik el a vállalatot, ahol hatékony ügyintézést tapasztalnak;
- elégedettebb lesz a vállalatvezetés, mert csökkennek a költségek, miközben javul a vállalat megítélése.
Válassza tréningünket a tartósan hatékony, gyors és olcsó ügyfélszolgálatért!
Mindennek nyoma van!
A call centerek kiépítése melletti egyik legfontosabb érv, hogy hangrögzítés segítségével nyoma marad a hívásoknak.
Az egyes felvételek tréningünknek is „előnyére válnak”: a hatékony fejlesztés érdekében felhasználjuk a relevánsabb beszélgetéseket − meghallgatjuk és elemezzük, értékeljük azokat.
Meghallgatjuk a "problémás" ügyfelet...
... és meghallgatjuk az ügyfélkezelőt
Elsősorban a „problémás” ügyfelek különböző típusait, illetve az őket „kezelő” munkatársakat hallgatjuk meg.
Nem kritizálunk − csak pontos, céltudatos szempontok mentén, konstruktív visszajelzéseket adunk.
A módszert improvizációs játékokkal „oldjuk”, illetve egészítjük ki, erősítjük meg. | | A képzéshez, intézményhez kapcsolódó linkek: | | | | | |
|
|
| | | | | | | |
|
|
 | | Feltöltés alatt! | | | | | |
|
 | | | | Feltöltés alatt! | | | | | |
|
|
Marketing és kommunikáció Menőképzés.hu felnőttképzések gyűjtőoldala! képzés, felsőoktatás, oktatás, képzések, BA képzés, BA képzések, MA képzés, MA képzések, BSC képzés, tanulás, felvételi BSC képzések, MSC képzés, MSC képzések, MBA képzés, MBA képzések , PhD képzés, PhD képzések, marketing , marketing képzések, marketing képzés, kommunikáció, kommunikációs képzések, marketing kommunikáció |
|
|