|
|
|
|
|
|
| |  | |
| Athéné Szakközépiskola Távközlési szakügyintéző - Athéné Szakközépiskola | | | | | | Képzés adatai: | képzés helye: | Budapest - VII. | Képzés kezdete: | 2013. június | Képzés időtartama: | 2 év | Tagozat és a képzés árai (Ft): | esti, nappali |
| | | A telefonban, vagy e-mailben hivatkozzon a Menőképzés.hu-ra! | A kapcsolattartó e-mail címében az (at) jel a @ jelet helyettesíti. | | | A képzés érettségi követelményei: | érettségi bizonyítvány megléte | | A képzés általános leírása: | A képzés helye: 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.
Tel.: 1/887-2300, 1/887-2301; OM-azonosító: 200 227
A távközlési ügyfélkapcsolati szakügyintéző iratokat, dokumentumokat kezel, ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ. Adatbeviteli feladatot végez, kapcsolatot létesít az ügyféllel, ügyintéz, szolgáltatást végez, panaszt, reklamációt kezel. Call/Contact Center rendszert használ, termékeket és szolgáltatásokat értékesít, ügyfélkapcsolatokat aktivizál, hidegenhívást kezdeményez. A távközléshez kapcsolódó szakfeladatokat lát el.
A képzés
-OKJ-azonosító: 54 347 01 0010 54 03
-szakképesítés szintje: emelt szintű
-betölthető foglalkozás: Egyéb kereskedelmi, áruforgalmi, értékesítési ügyintézők (FEOR 3629)
-képzési idő: 2 év, nappali és esti képzési formában
-beiratkozási feltétel: érettségi bizonyítvány megléte
-képzési díj: első szakképesítés megszerzése esetén ingyenes (csak egy egyszeri 4000 forintos regisztrációs díjat kell fizetni)
--a képzés 3 nyelven: magyarul, angolul, és egy választott, második idegen nyelven folyik
Elérhető ráépülő képzések
-Emberi erőforrás ügyfélkapcsolati szakügyintéző (emelt szintű)
-IT helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintéző (emelt szintű)
-Üzleti kommunikációs szakügyintéző (emelt szintű)
Kiegészítő képzések
Az Athéné Szakközépiskola a kötelezőn túl is igen kedvező infrastrukturális és személyi hátteret biztosít diákjainak az informatikai és idegen nyelvi képzésre. Így az európai ECDL jogosítvány megszerzése (ha az nem része egyébként is a tantervnek) illetve egy állami nyelvvizsga követelményének teljesítése előnyös feltételekkel megvalósítható.
Követelménymodulok, feladatprofil:
-Irat-, dokumentum- és ügyviteltechnikai berendezés kezelése (1604-06)
-Gépírás, szövegszerkesztés és táblázatkezelés (1605-06)
-Üzleti kommunikáció idegen nyelven (1606-06)
-Az ügyfélszolgálati panasz, reklamáció kezelése (1607-06)
-A Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelven (2568-06)
-A telemarketing, telesales tevékenység ellátása idegen nyelven (2569-06)
-A távközlési szakfeladatok ellátása (1594-06)
| | A képzéshez, intézményhez kapcsolódó linkek: | | | | | |
|
|
| | | | | | | |
|
|
 | | Feltöltés alatt! | | | | | |
|
 | | | | Feltöltés alatt! | | | | | |
|
|
Marketing és kommunikáció Menőképzés.hu felnőttképzések gyűjtőoldala! képzés, felsőoktatás, oktatás, képzések, BA képzés, BA képzések, MA képzés, MA képzések, BSC képzés, tanulás, felvételi BSC képzések, MSC képzés, MSC képzések, MBA képzés, MBA képzések , PhD képzés, PhD képzések, marketing , marketing képzések, marketing képzés, kommunikáció, kommunikációs képzések, marketing kommunikáció |
|
|