|
|
|
|
|
|
| |  | |
| Athéné Szakközépiskola Telefonos és elektronikus asszisztens - Athéné Szakközépiskola | | | | | | Képzés adatai: | képzés helye: | Budapest - VII. | Képzés kezdete: | 2013. június | Képzés időtartama: | 1 év | Képzés szintje: | középfokú | Tagozat és a képzés árai (Ft): | esti, nappali |
| | | A telefonban, vagy e-mailben hivatkozzon a Menőképzés.hu-ra! | A kapcsolattartó e-mail címében az (at) jel a @ jelet helyettesíti. | | | A képzés érettségi követelményei: | érettségi bizonyítvány megléte | | A képzés általános leírása: | A képzés helye: 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.
Tel.: 1/887-2300, 1/887-2301; OM-azonosító: 200 227
A telefonos és elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens iratokat dokumentumokat kezel, ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ, adatbeviteli feladatot végez. Kapcsolatot létesít az ügyféllel, ügyintéz, szolgáltatást végez, panaszt, reklamációt kezel. Call/Contact Center rendszert használ, termékeket és szolgáltatásokat értékesít, ügyfélkapcsolatokat aktivizál. Hidegenhívást kezdeményez, adatkezeléssel, feldolgozással kapcsolatos feladatokat végez, a távközléshez kapcsolódó szakfeladatokat lát el.
A képzés
-OKJ-azonosító: 52 347 03 0000 00 00
-szakképesítés szintje: középfokú
-betölthető foglalkozás: Telefon-, telex-, telefaxkezelő (pl. táviratfelvevő) (FEOR 4292)
-képzési idő: 1 év, nappali és esti képzési formában
-beiratkozási feltétel: érettségi bizonyítvány megléte
-képzési díj: első szakképesítés megszerzése esetén ingyenes (csak egy egyszeri 4000 forintos regisztrációs díjat kell fizetni)
Kiegészítő képzések
Az Athéné Szakközépiskola a kötelezőn túl is igen kedvező infrastrukturális és személyi hátteret biztosít diákjainak az informatikai és idegen nyelvi képzésre. Így az európai ECDL jogosítvány megszerzése (ha az nem része egyébként is a tantervnek) illetve egy állami nyelvvizsga követelményének teljesítése előnyös feltételekkel megvalósítható.
Követelménymodulok, feladatprofil:
-Irat-, dokumentum- és ügyviteltechnikai berendezés kezelése (1604-06)
-Gépírás, szövegszerkesztés és táblázatkezelés (1605-06)
-Adatkezelés, adatfeldolgozás (1588-06)
-Üzleti kommunikáció (2567-06)
-Call/Contact Center rendszer használata (1590-06)
-Távközléshez kapcsolódó szakfeladatok ellátása (1589-06)
-Telemarketing, telesales tevékenység ellátása (1591-06)
-Proaktív, kapcsolaterősítő ügyfélkontaktus létesítése (1587-06) | | A képzéshez, intézményhez kapcsolódó linkek: | | | | | |
|
|
| | | | | | | |
|
|
 | | Feltöltés alatt! | | | | | |
|
 | | | | Feltöltés alatt! | | | | | |
|
|
Marketing és kommunikáció Menőképzés.hu felnőttképzések gyűjtőoldala! képzés, felsőoktatás, oktatás, képzések, BA képzés, BA képzések, MA képzés, MA képzések, BSC képzés, tanulás, felvételi BSC képzések, MSC képzés, MSC képzések, MBA képzés, MBA képzések , PhD képzés, PhD képzések, marketing , marketing képzések, marketing képzés, kommunikáció, kommunikációs képzések, marketing kommunikáció |
|
|