Athéné Szakközépiskola
Távközlési szakügyintéző - Athéné Szakközépiskola


Kapcsolattartó: Andrásiné Sinkó ViktóriaTelefon887-2311E-mail címviktoria(at)soterline.hu

 
Képzés adatai:
képzés helye:Budapest - VII.
Képzés kezdete:2013. június
Képzés időtartama:2 év
Tagozat és a képzés árai (Ft):esti, nappali
A telefonban, vagy e-mailben hivatkozzon a Menőképzés.hu-ra!
A kapcsolattartó e-mail címében az (at) jel a @ jelet helyettesíti.
 
A képzés érettségi követelményei:
érettségi bizonyítvány megléte
 
A képzés általános leírása:
A képzés helye: 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.
Tel.: 1/887-2300, 1/887-2301; OM-azonosító: 200 227

A távközlési ügyfélkapcsolati szakügyintéző iratokat, dokumentumokat kezel, ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ. Adatbeviteli feladatot végez, kapcsolatot létesít az ügyféllel, ügyintéz, szolgáltatást végez, panaszt, reklamációt kezel. Call/Contact Center rendszert használ, termékeket és szolgáltatásokat értékesít, ügyfélkapcsolatokat aktivizál, hidegenhívást kezdeményez. A távközléshez kapcsolódó szakfeladatokat lát el.

A képzés
-OKJ-azonosító: 54 347 01 0010 54 03
-szakképesítés szintje: emelt szintű
-betölthető foglalkozás: Egyéb kereskedelmi, áruforgalmi, értékesítési ügyintézők (FEOR 3629)
-képzési idő: 2 év, nappali és esti képzési formában
-beiratkozási feltétel: érettségi bizonyítvány megléte
-képzési díj: első szakképesítés megszerzése esetén ingyenes (csak egy egyszeri 4000 forintos regisztrációs díjat kell fizetni)
--a képzés 3 nyelven: magyarul, angolul, és egy választott, második idegen nyelven folyik

Elérhető ráépülő képzések
-Emberi erőforrás ügyfélkapcsolati szakügyintéző (emelt szintű)
-IT helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintéző (emelt szintű)
-Üzleti kommunikációs szakügyintéző (emelt szintű)

Kiegészítő képzések
Az Athéné Szakközépiskola a kötelezőn túl is igen kedvező infrastrukturális és személyi hátteret biztosít diákjainak az informatikai és idegen nyelvi képzésre. Így az európai ECDL jogosítvány megszerzése (ha az nem része egyébként is a tantervnek) illetve egy állami nyelvvizsga követelményének teljesítése előnyös feltételekkel megvalósítható.

Követelménymodulok, feladatprofil:
-Irat-, dokumentum- és ügyviteltechnikai berendezés kezelése (1604-06)
-Gépírás, szövegszerkesztés és táblázatkezelés (1605-06)
-Üzleti kommunikáció idegen nyelven (1606-06)
-Az ügyfélszolgálati panasz, reklamáció kezelése (1607-06)
-A Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelven (2568-06)
-A telemarketing, telesales tevékenység ellátása idegen nyelven (2569-06)
-A távközlési szakfeladatok ellátása (1594-06)
 
A képzéshez, intézményhez kapcsolódó linkek:
http://atheneszki.hu/index.php?oldal=online_jelentkezes&jellap=1
http://atheneszki.hu/index.php?oldal=szakkepzesek/tavkozlesi_szakugyintezo&jellap=1
http://atheneszki.hu/img/athene_jelentkezesi_lap_TavSz1.doc
http://atheneszki.hu/img/athene_jelentkezesi_lap_TavSz1esti.doc
http://atheneszki.hu/index.php?oldal=finanszirozas&jellap=1
 

A képzés az alábbi linken érhető el:
http://www.marketingkepzes.hu/?id=kepzes&art_id=482