A képzés helye: 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.
Tel.: 1/887-2300, 1/887-2301; OM-azonosító: 200 227
A telefonos és elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens iratokat dokumentumokat kezel, ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ, adatbeviteli feladatot végez. Kapcsolatot létesít az ügyféllel, ügyintéz, szolgáltatást végez, panaszt, reklamációt kezel. Call/Contact Center rendszert használ, termékeket és szolgáltatásokat értékesít, ügyfélkapcsolatokat aktivizál. Hidegenhívást kezdeményez, adatkezeléssel, feldolgozással kapcsolatos feladatokat végez, a távközléshez kapcsolódó szakfeladatokat lát el.
A képzés
-OKJ-azonosító: 52 347 03 0000 00 00
-szakképesítés szintje: középfokú
-betölthető foglalkozás: Telefon-, telex-, telefaxkezelő (pl. táviratfelvevő) (FEOR 4292)
-képzési idő: 1 év, nappali és esti képzési formában
-beiratkozási feltétel: érettségi bizonyítvány megléte
-képzési díj: első szakképesítés megszerzése esetén ingyenes (csak egy egyszeri 4000 forintos regisztrációs díjat kell fizetni)
Kiegészítő képzések
Az Athéné Szakközépiskola a kötelezőn túl is igen kedvező infrastrukturális és személyi hátteret biztosít diákjainak az informatikai és idegen nyelvi képzésre. Így az európai ECDL jogosítvány megszerzése (ha az nem része egyébként is a tantervnek) illetve egy állami nyelvvizsga követelményének teljesítése előnyös feltételekkel megvalósítható.
Követelménymodulok, feladatprofil:
-Irat-, dokumentum- és ügyviteltechnikai berendezés kezelése (1604-06)
-Gépírás, szövegszerkesztés és táblázatkezelés (1605-06)
-Adatkezelés, adatfeldolgozás (1588-06)
-Üzleti kommunikáció (2567-06)
-Call/Contact Center rendszer használata (1590-06)
-Távközléshez kapcsolódó szakfeladatok ellátása (1589-06)
-Telemarketing, telesales tevékenység ellátása (1591-06)
-Proaktív, kapcsolaterősítő ügyfélkontaktus létesítése (1587-06) |