Athéné Szakközépiskola
Telefonos és elektronikus asszisztens - Athéné Szakközépiskola


Kapcsolattartó: Andrásiné Sinkó ViktóriaTelefon887-2311E-mail címviktoria(at)soterline.hu

 
Képzés adatai:
képzés helye:Budapest - VII.
Képzés kezdete:2013. június
Képzés időtartama:1 év
Képzés szintje:középfokú
Tagozat és a képzés árai (Ft):esti, nappali
A telefonban, vagy e-mailben hivatkozzon a Menőképzés.hu-ra!
A kapcsolattartó e-mail címében az (at) jel a @ jelet helyettesíti.
 
A képzés érettségi követelményei:
érettségi bizonyítvány megléte
 
A képzés általános leírása:
A képzés helye: 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.
Tel.: 1/887-2300, 1/887-2301; OM-azonosító: 200 227

A telefonos és elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens iratokat dokumentumokat kezel, ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ, adatbeviteli feladatot végez. Kapcsolatot létesít az ügyféllel, ügyintéz, szolgáltatást végez, panaszt, reklamációt kezel. Call/Contact Center rendszert használ, termékeket és szolgáltatásokat értékesít, ügyfélkapcsolatokat aktivizál. Hidegenhívást kezdeményez, adatkezeléssel, feldolgozással kapcsolatos feladatokat végez, a távközléshez kapcsolódó szakfeladatokat lát el.

A képzés
-OKJ-azonosító: 52 347 03 0000 00 00
-szakképesítés szintje: középfokú
-betölthető foglalkozás: Telefon-, telex-, telefaxkezelő (pl. táviratfelvevő) (FEOR 4292)
-képzési idő: 1 év, nappali és esti képzési formában
-beiratkozási feltétel: érettségi bizonyítvány megléte
-képzési díj: első szakképesítés megszerzése esetén ingyenes (csak egy egyszeri 4000 forintos regisztrációs díjat kell fizetni)

Kiegészítő képzések
Az Athéné Szakközépiskola a kötelezőn túl is igen kedvező infrastrukturális és személyi hátteret biztosít diákjainak az informatikai és idegen nyelvi képzésre. Így az európai ECDL jogosítvány megszerzése (ha az nem része egyébként is a tantervnek) illetve egy állami nyelvvizsga követelményének teljesítése előnyös feltételekkel megvalósítható.

Követelménymodulok, feladatprofil:
-Irat-, dokumentum- és ügyviteltechnikai berendezés kezelése (1604-06)
-Gépírás, szövegszerkesztés és táblázatkezelés (1605-06)
-Adatkezelés, adatfeldolgozás (1588-06)
-Üzleti kommunikáció (2567-06)
-Call/Contact Center rendszer használata (1590-06)
-Távközléshez kapcsolódó szakfeladatok ellátása (1589-06)
-Telemarketing, telesales tevékenység ellátása (1591-06)
-Proaktív, kapcsolaterősítő ügyfélkontaktus létesítése (1587-06)
 
A képzéshez, intézményhez kapcsolódó linkek:
http://atheneszki.hu/index.php?oldal=online_jelentkezes&jellap=1
http://atheneszki.hu/index.php?oldal=szakkepzesek/telefonos_asszisztens&jellap=1
http://atheneszki.hu/img/athene_jelentkezesi_lap_TelAssz.doc
http://atheneszki.hu/img/athene_jelentkezesi_lap_TelAsszesti.doc
http://atheneszki.hu/index.php?oldal=finanszirozas&jellap=1
 

A képzés az alábbi linken érhető el:
http://www.marketingkepzes.hu/?id=kepzes&art_id=484